Etiquetes

, ,

En Jordi Riba, treballador social d’atenció primària, ens envia aquest escrit de denúncia d’una nova taxa:

El CatSalut ha creat una nova taxa de 7 euros per reemissió de la TSI.

images Queda clar que si perds la TSI pagues. Queda clar que si te la roben pagues. Queda clar que si no funciona la banda, pagues. Queda clar que els extrangers que no són assegurats, paguen per renovar i tenir l’assistència mínima. Queda clar que els PIRMI, les PNC (pensions no contributives) paguen per seguir no pagant l’euro per recepta. Queda clar que paguem!

On és la universalitat del dret? Ja fa temps que no hi és… que cal ser un assegurat… però ara també cal tenir uns mínims per poder pagar la targeta. I a l’estiu quan em vaig fer la targeta sanitària europea a la seguretat social, no em van fer pagar res.

I qui s’emborsa els diners? Quina empresa hi ha darrera? De quin conegut és aquesta empresa?

Jo, per la meva part, no miro la TSI per atendre un pacient.