Etiquetes

,

Escrit per a l’espai denúncia que ens fa arribar el Dr. Javier Gervilla

Sóc un metge del CAP de Can Mariner de Santa Coloma de Gramenet, i el dia 24 de Desembre de 2011 vaig haver d’agafar la baixa per malaltia. Quina va ser la meva sorpresa (i indignació) quan la setmana següent, la directora del centre em va dir que el cap d’infermeria de la zona de Santa Coloma li havia dit que havia de recuperar les hores del dia 24. Al preguntar-li des de quan es recuperen els dies de baixa laboral, em va respondre “llavors que els hi dic, que com que tu estaves de baixa no recuperaràs el dia, no?”

No m’han tornat a dir res (faltaria més!), però em sembla de molt mal gust només el simple fet que s’els hi hagi passat pel cap el mencionar-ho. A part de surrealista em sembla del tot indignant. Em pregunto si ho fan amb tothom “a ver si cuela” o ja hem arribat a un punt en el qual no tenim ni dret ni a posar-nos malalts?

Dr. Javier Gervilla